2+3+8+9+4-3=23 :S

Tilbaka på löp igen enfter en fullspäckad helg... Jag har vart hos Fellans-place och tiggt mat och sovrum =) Men det har varit trevligt trotts allt... höhö :D

I fredas hängde(ja! jag är nya sthlms gangsta) vi med Rikke och igår tuffade tåget(JagochFellan) vidare till Stina och kollade på film med henne och Tobbe.

Vi såg 23... filmen heter 23 för er som inte fattade. ;D Men jag kan ju säga att den var ingen höjdare. Den handlade om en kille(walter) som var besatt av siffran 23. Han såg den i allt; sitt namn, en uterligarhunds namn, på regestrerings nummer till bilar... ja, han såg den överallt som jag sa :@
Siffran 23 representerade jävulen. Och han blev besatt av sifran 23 pga av att han köpte en bok där författaren också var besatt av siffran23. Författaren hade mördat folk och varit en stygg pöjk, allt pga den där nedrans siffran. Men för fattaren var egentligen han själv. Han hade bara fått en minnesförlust när han tidigare i sitt liv hade försökt att ta självmord(pga av siffran23), så han kom inte ihåg att han hade skrivit boken =)

Ja... nu har jag varit en hyvens kille och berättat hela filmen åt er... så att ni slipper hyra den själva ;D haha nä så hemsk var den inte... eller jo det var den. :S

Jaja... det har vart e najs helg i alla fall, men nu är det dags för att snabbdistans pass för min del.

adjö! =)


Aaaaaa! det står 23% :S

Kommentarer
Postat av: felicia

Klockan är 22.23!!!

2007-12-02 @ 22:23:38
URL: http://feliciaknorn.blogg.se
Postat av: rikkepikkepäronpung

hahaha, den filmen har jag också sett! det måste vara det mest långsökta på länge, haha!

2007-12-02 @ 22:52:19
URL: http://rikke.blogg.se
Postat av: rikkepikkepäronpung

hahaha, den filmen har jag också sett! det måste vara det mest långsökta på länge, haha!

2007-12-02 @ 22:52:28
URL: http://rikke.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0