Äckelpotta kan du vara själv ;)

Som ni har längtat! Äntligen är jag här igen och livar upp lite i jäntans blogg :)

Efter Mickes tidigare inlägg om hur äcklig hunden här, kan jag inte missa tillfället att få berätta hur äcklig han själv är! :D


Till en början vill jag berätta hur Mickes relation till smör är. För att göra det enkelt kan jag bara berätta vad han gjorde i torsdags. Vi skulle laga mat och baka, till det behöver man självklart smör. Så när jag har tagit det smöret jag behöver tar Micke sitt äckliga långfinger (som han har haft lite överallt), böjer det till en krok och drar det rakt igenom smöret. Sen äter han den äckliga smörklumpen och verkligen njuter av att se hur äcklad jag blir.


Tur att jag fick veta hur du hanterar smör efter vi hade blivit tillsammans, annars vet vi inte hur det hade slutat.


Om du har lite tråkigt och har lust att jävlas med någon är det bara gå till Micke och dra ett finger på hans läppar. Efter det kan du berätta vart fingret har varit, på alla dörrhandtag, på spol-knappen på toan, för att inte glömma nämna på översta tallriken i matsalen.

Därefter kommer han att dra med tröjärmen över läpparna och tro att alla baciller försvinner (haha). För att göra det hela lite roligare kan man fråga när han senast tvättade tröjan. Det han inte har kommit på är att bacillerna som tröjan har samlat på sig försvinner först när man tvättar tröjan, vilket han gör.. ja det kan han få erkänna själv!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0