Äcklig Googlelsökning och Taco

Nu är tacosen nästan klar. Köttfärsen är stekt och utlagd ovanpå nachochipsen. Nu är det bara att lägga en massa ost ovanpå, jag älskar ost! Ja, smör gillar jag också! Lite fett har man aldrig dött av =) Eller jo, men det är i USA sådant händer?!

Nu ringde Fellan och sa att hon var påväg över! Najs, då slipper jag sitta här helt ensam. ;D Jag ska nog kunna lirka fram någon film at kolla på, om det inte är någon bra på TV så =)

Hörs!

AAAAAAA! HJÄLP! :S
 Jag googlade på fetto för att hitta en bra bild till inlägget. Men det kom upp en minst sagt opassande bild när man ska äta. Usch! Eller ja, de flesta bilderna var äckliga, men jag syftade på en tredje i övre raden :S Klicka här ----> Hejkomochhjälpmig

Istället kommer en annan;

Okej, jag erkänner att min tallrik inte var lika fin som denna ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0