Dagens outfit...

Jag förstår mig inte på bloggar. Ingen förutom min egen då. Eller, endel bra finns det ju. Tex Egoinas och andra roliga bloggar. Visst, min kanske inte alltid är så rolig, men ibland får jag till det... höhö

En sak som jag irriterar mig på är att alla jäklar ska hålla på med dessa dagens outfits, ännu värre är det när folk ska kritisera olika kändisars outfits(fan jag tål inte ordet outfit). För vem i hela lilla avlånga Sverige bryr sig om vad någon tycker om vad Mary Kate eller Britney Spear eller Madonna har för kläder på sig?!

En hel del verkar det som i och för sig, men inte jag! Så sluta upp med det där tramset!

Jultomtens nyårs Outfit år 2006
image92
Jobbig jul?

Tomtemors outfit samma kväll;
image91
Eller är det Linda Rosing? hmm... skitsamma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0