David och Jag

Fan! det vart inget plugg för mig, men det hade nog ingen förväntat sig heller ;) Mentala Guiden kan jag göra på Sätra passet imorron, det blir ju inga intervaller för mig =)

David har tagit upp min fritid ikväll, på gott eller ont, det vet jag inte ;D Vad vi har gjort får förbli hemligt. Men det lär ju inte hålla så länge eftersom vi bor på löp. Det är livet =) En film kanske kommer upp senare. *nååt* =)

Varma kläder men så kalla kårar,
inte så konstigt när jag bara ser dårar

Nu är det;
7dygn till jul
111 dagar tills jag fyller 18år(7:de April).
110 dagar kvar tills Fellan fyller(fan! 6:te April)

och ingen snö på marken...

Kommentarer
Postat av: felicia

Kvar till felicias födelsedag: 111 dagar
Kvar till mikaels födelsedag:
112 dagar

2007-12-17 @ 22:37:39
URL: http://feliciaknorn.blogg.se
Postat av: blähe blähe

Jag hade fel..
Kvar tills felicia får gå på krogen: 110dagar
Kvar tills mikael får gå på krogen:
111dagar

2007-12-17 @ 22:40:43
URL: http://es.ggolb.nornkaicilef

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0