Den bittra verkligheten

Flicka lilla. Hon vet inte sitt eget bästa den där Felicia... Jag ska se till att skriva min version av händelsen som Felicia skrev om tidigare idag.

Den är nästan densamma;
Jag satt och käkade med några polare. Sofie sitter och snackar om sitt företag och jag frågar vad dom har för företagsidé. Hon säger då att dom vill ha något i utbyte... Hmm. Ett ligg kanske? tänkte jag. Självklart så måste Sofie sända det vidarre till Felicia genom ett sms. Och Felicia svarade såklart Ja, vi ses på toan efter käket.

Vem bangar på mig liksom?! Nä ingen.


Så ser jag Felicia gå ut ur matsalen och jag tänker Det är nog dags att gå nu. Så jag vandrade efter men såg henne inte. Färden fortsatte vidare in på toaletten, jag ville ju inte sumpa en sådan chans! Men ingen Felicia där. Så jag gick på toa istället och mötte några polare när jag kom ut... Sen var det inget mer med det, den dagen.

Det Felicia censurerade;
Dagen efter så fick jag höra att Felicia hade lingonvecka, jaha ja synd för henne då, tänkte jag. Men det verkar som om hon inte vågar erkänna det, inte ens nu...


Kommentarer
Postat av: Felicia

Hahahaha! Lingonvecka? Vem har hittat på det, du kanske? För att du inte kan erkänna att DU blev dissad på toan ;)

2007-12-28 @ 21:44:50
URL: http://feliciaknorn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0