En andra julafton.

Det vart en lugn julafton igår... lika bra det.

Idag är det dags för att vandra vidare till morsan och fira litre jul där, eller vad man nu ska kalla det. Morsan och Robban ska få ett alfapet, lillebrorsan ska få en T-shirt och storebrorsan och cissi ska få ett presentkort på SF och en T-shirt.

Yäyä, jag ska sno farmors nya kamera, som hon fick igår, och ta lite bilder på alla snygga T-shirtar som jag har gjort. ;)  

Men nu är det dags att dra, vi(jag och brorsan) skulle ha varit där kl 11. Det dröjer nog en 45min till innan vi är framme... Men det är sådant man får stå ut med om det är mig, eller någon annan i min släkt, som man ska träffa =)

Jag ska passa på att sno(eller låna, utan att lämna tillbaka) någon film där ute också...

Kommentarer
Postat av: MAJZAN

GOD JUL I EFTERSKOTT :D

2007-12-25 @ 11:47:56
URL: http://Dennamajzan.blogg.se
Postat av: Mickan

Svar: micke jag är strong och hårlös...hääärlliigt ;D

2007-12-25 @ 16:20:17
URL: http://mickanochjohanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0