Foton

Sådär ja. Då var julen över.

Jag snodde farmors nya kamera så att jag kunde ta lite bilder hemma hos morsan idag, men bateriet dog rätt snart. Så jag snodde morsans jättedåliga(om man jämför med den nya) kamera istället, och motiven vart riktigt bra om ni frågar mig ;) Större delen av bilderna är fjortisfoton på mig och Henke. Henke älskar att vara med på kort. Det räcker att ropa; Henke, jag har en kamera! så kommer han springande.
Men nu har jag lagt in dom på min nya data och jag får inte igång internet på den, så fjortisbilderna får vänta.

Snart(snart=om någon timme) blir det att kolla på film. Jag kommer inte ihåg vad den heter, men den blir säkert bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0