Jag såg döden i vitögat!

Under hemresan så delade jag baksätet med Babben, eller nja.. han hade mosat sig in i bakrutan. Det ska bli kul att se han försöka sig på det när han blir större... Iallfall så hade jag kameran med mig från farmor, och fjortis som jag är så trycker jag på On-knappen och jag börjar fota hej villt.

På hunden, på folk utanför, på dom i framsätet och framförallt på mig själv(jag passar nämligen på kort).

Sedan så kom jag på att hunden och jag skulle sitta finfint på kort tillsammans. Så jag började fota. Men då ska såklart den där hunden överdriva och börja hångla loss med mig, men jag försökte dissa honom. Att hångla med en hund känns ju inte allt för mysigt...

När hans tunga närmade sig mitt ansikte kändes det som en slowmotion film(matrix here we come), och jag såg hur de hotande rabies-bakterierna zoomades in i närbild, när dom sakta men säkert kom flygande emot mig.

Jag försökte att parera attacken med smal arm men misslyckades, slicket får en perfekt träff i ansiktet och går förbi min tjocka täckjacka för att sedan träffa mitt i ansiktet. (man bör spela arenan för att förstå det här stycket, det är nämligen nörd stämpel på det)

Så nu är det bara att vänta på morgondagen och se vilka smittor jag kommer att få...hmm

Jag hör av mig med vidare information i så fall...

(kort kommer när jag lyckats hitta usb sladden =))

Kommentarer
Postat av: vera

HAhahajhahaha fett kul

2008-01-24 @ 11:07:39
URL: http://veris.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0