Julklapparna som försvann...

Fan! skrev nyss ett välformulerat, lagom långt och ett helt perfa inlägg om min helg och min sjukdom... och nu när jag kryssade sidan(inte med flit såklart, musen slant) blev halsen helt uppriven och sjukdomen blev ett snäpp värre, efter ett skrik som nådde 7.4 på rischterskalan. nädå, jag har inte hamnat i klimakteriet ännu :) höhö

Jaja; här kommer en sammanfatning av helgen(kanske lika bra det);
- SJUUUK
- Köpa julklappar, men när?! Troligen i V-ås imorron...
- Kan inte träffa Fellan, eller någon annan heller för den delen...
- Min kära brors hund Babben(från babian) har käkat upp datorn hemma i Stan. 
- Min helg kommer spenderas på Patiens och Korsord, kanske någon läxa...
- Det positiva är att jag kanske (vem vet?) kommer få en bärbar dator...

Nu bär det av till duschen, för att duscha, och sendan vidare till tåget, för att ta tåget hem till Stan.

Adjö

Kommentarer
Postat av: Mickan

Men din lilla piss myra du skulle ju stanna i helgen !!!!!

Vi alla kommer att skana dej
Micke !!!!!!

2007-12-14 @ 12:51:39
URL: http://mickanochjohanna.blogg.se
Postat av: felicia

Nänänä! Du åker inte till västerås imorgon och handlar julklappar, no way! du ska ligga nerbäddad i sängen för att knapra halstabletter och dricka te. För att sen kunna bli frisk på söndag och komma ner tidigt för att åka och handla julklappar med MIG! ;D

2007-12-14 @ 15:28:19
URL: http://feliciaknorn.blogg.se
Postat av: Micke

jag kommer till sthlm iställer för v-ås i så fall dåp ;D

2007-12-14 @ 19:49:17
URL: http://gnissim.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0