Killen med charm.

Äntligen tillbaka från Stinsen. Men gissa om jag lyckades med att charma kassörskan. Svar ja? Rätt svar! Jag blev knappt av med henne ska ni veta! Hon gjorde allt åt mig... Hon sprang iväg med saken som jag skulle byta och kom tillbaka med en ny, liknande. Hon sa at jag kunde ta båda två bara för att jag var så gullig. Och när jag vände mig om för att gå så stoppade hon ner en lapp med sitt nummer på i min backficka...

...Eller också så stod det en otrevlig gubbfan i kassan och jag fick lov att övertala honom för att gå med på det. Dessutom så klagade han på att det fanns ett veck på saken. Men jag fick byta tillsslut i alla fall.

Dessutom så passade jag på att handla lite frukt också, det sitter aldrig fel. =)

Nu är det dags för käk. Adjö.

Kommentarer
Postat av: rikkepikkepäronpung

o-okej, kan du snälla berätta vad "saken" är för nått!?

2007-12-19 @ 17:46:00
URL: http://rikke.blogg.se
Postat av: Micke

men det är ju en julklapp.. så et kan jag ju inte :P

2007-12-19 @ 18:28:41
URL: http://gnissim.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0