Musik är en lösning för allt...

Det blir aldrig som man vill eller som man tänkt sig...

Jag skulle ha varit uppe och städat hela natten, nynnat på låtar för mig själv och varit glad som fan. Men jag kommer inte att göra eller vara något av det där inatt.
Felicia fick inte komma, då kan jag ju skita i att städa och glad det är jag inte heller.

Imorgon går tåget mot Sthlm, om inte hon fick komma hit, så får väll jag pallra mig iväg dit. Det var bara 4dagar sedan vi sågs men jag saknar henne. Det kan vara en pina att vara kär...

Istället ska jag sätta på en sorglig film eller bara lägga mig i sängen, sätta ett par hörlurar i öronen och dränkas av musiken...


Kommentarer
Postat av: felicia

"kommer inte pelle till berget, får berget komma till pelle"
Jag älskar dig, snyggo! Vi ses imorgon :)

2007-12-27 @ 01:19:29
URL: http://feliciaknorn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0