Nytrimmade hjärnceller

Japp, det är exakt vad dom är. Jag har nämligen haft 2 prov idag. Och såhär gik det;

English oral exam;
Var med rikke, mikaela, en Svengelska talande mutant som man inte fattar vad han säger, och tills sist en som jag inte hade sett förr(jag kansek ska gå på fler lektioner?). I varje fall så stot gothic på ämnet.

Jag laddade som inför en vanlig tävling, och som jag lärt mig på mentala guiden. Men trotts att jag var väl förberedd så gick något gick fel, jag tror att det var mina bristande kunskaper om Drakula och filmen Pshyco som strulade till det lite i starten. Men sedan gick det som smort, för att vara mig iaf. Jag drog paralleller mellan Drakula och Pshyco och jag ställde t.o.m. en följdfråga, om inte två.
 Men sedan började det dala. Uppförsbacken närmade sig och Rikke tog in på mig, om jag nu någonsin hade legat före henne dvs(troligtvis inte). Jag tappade bort mig när Mickaela slängde in frågan; Vad är det man stoppar upp fåglar med?.
Whooooot? :S
tänkte jag och mummlade något ohörbart, kämpade vidare och tog mig tillsslut imål på en god tid, nytt pers t.o.m!

VG till mig. =)

MatteB prov (g-delen);
Okej, jag sumpade det, totalt. Kändes bra när jag väl kommit imål, men sedan så hade jag visst misstolkat vägen. Mina orienteringskunskaper kan ju sina ibland.
Som tur är brukar ju orientering delas in i olika etapper, nästa etapp är på torsdag, då är det dags för Vg-Mvg delen =)

Ädjö.

Kommentarer
Postat av: felicia

F: Yeey, jag klarade uppgift 9! :D
M: Vilken var det?
F: Den när man visste att ena hörnet va 90grader och den andra va 3x, så skulle man säga vad x va.
M: Meeh ååh, den va ju jätte lätt!
F: Okej, men du fick 22,5 va?
M: Va?! Nej, det skulle väl vara 9?
Rättsvar: 22,5

Jag förstår att det tog emot när jag var bättre än dig på något ;)

2007-12-17 @ 16:33:17
URL: http://feliciaknorn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0