Olga Korbut och en viss Messerschmidt...

Nu såg jag visst att jag hade fått en kommentar av en viss "Messerschmidt". Hmm undra vem det kan vara... =)

Den där gymnasten Olga Korbut, som jag skrev om tidigare, hade visst inte träffat Lincoln utan Nixon, och det visste jag ju. Hade bara blandat ihopp namnen lite. =)
Dessutom så spelar väll 100år inte sån stor roll?! Det är ju som en droppe i havet om man jämför med hur länge världen har funnits, nämligen 4.6miljarder år. Ha! så klaga inte på mina historia kunskaper ;)

Och nej, jag har inte köpt nya skor. Jag trivs bra i mina som jag har, än så länge. Dom har ju trotts allt farthål, för att vindmotståndet inte ska bli allt för stort när jag springer. höhö =) Dessutom så borde dom K-märkas. Antikvärde mm finns... =)

Gonatt och Adjö igen!

Kommentarer
Postat av: Mickis

Svar: hehe okej! :) alla har sin egen åsikt!

2007-12-17 @ 07:37:39
URL: http://fluuum.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0