Önskningar.

image33
När alla ändå håller på och gör sånna har saker så är det bäst att jag hänger på, omogen och fjortis som jag tycks vara(läs förra inlägget).

Vad jag skulle vilja ha;
- Filmer
- Skivor, gärna några okända som man inte har hört förr =)
- Årsprenumeration på illustrerad vetenskap, jag är nörd ;)
- Träningskläder, sitter aldrig fel.
- Digitalkamera
- Almanacka, liten och stor. Det är dags att börja hålla koll på saker...
- TV, Morsan har köp en ny, så jag tycker att den gamla borde gå till bättre behövande = Mig. Istället för att den ska stå och samla dam i hennes sovrum.

Något som jag kommer att få;
- En bärbar dator, Babben(brorsans hund) åt upp den stationära som vi hade hemma :@

Nu är det;
- Dags att lägga ut mitt luftgevär och de andra sakerna på blocket. Dom tappar ju värdet. Det positiva är att värdet stiger snart igen, dom är ju snart antika =)
- Kanske dags att testa om dom fortfarande funkar, om jag fortfarande vet hur man skjuter=)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0