Så var det måndag igen...

Jag gick på alla lektionerna idag, som vanligt... Även då jag vaknade 20 min innan min första lektion. Måste lära mig att gå upp när klockan ringer och inte slå ner den på golvet och somna om varje morgon. Det är ju kämpigare att gå upp när det är mörkt och grått och trist väder och moln och ingen snö och helgen är slut och det är stinas födelsedag...

Haha Grattis på dig Stina förresten! 17år och lika gamal som mig! :O Kunde man ju aldrig tro.

Nu är det snart dags för dagns träningspass: 6-8km distans och styrka(+extra styrkeövningar som jag har fått :S) Yäyä.
Imorgon är det test igen. Denna gången är det anaeroba(tror jag det heter?). Jaja, det är snabba intervaller på bana. Som jag sagt förr så är jag inte så fascinerad av tester. Varför testa när man kan tävla? Men men, jag ska göra mitt bästa ändå. Försöka ta det som ett vanligt pass och inte göra en stor grej av det, vilket det lätt blir... Ändå är det ju egentligen bara ett träningspass i mängden.

Jaja, nu är det dags att slå nytt rekord i TaxiDriver på ansiktsboken.


Hörs!


Kommentarer
Postat av: felicia

Lilla du, det heter Crazy Taxi och inget annat ;)

2007-12-10 @ 16:31:08
URL: http://feliciaknorn.blogg.se
Postat av: Micke

man kan ju inte veta allt... ;D

2007-12-10 @ 18:38:10
URL: http://gnissim.blogg.se
Postat av: Angelica

du uppdaterar varje dag du, miikael har blivit en riktig blogger ;D

2007-12-10 @ 19:54:38
URL: http://iwillalwaysbeyoursoldier.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0