Slarvigt värre

Nu är det så att jag håller på att fixa ordning på saker och ting. Min mentor tycker att jag har dålig koll (och det är ju egentligen bara bagateller...) som ogjorda läxor, glömda provdatum, schema, träningsjournal, stökigt rum, missade samtal, för stor tvätt hög, för mycket damm i rummet, att jag inte går på mentorstiderna, för låg närvaro, dålig på att sova tidigt osv...

Måste bara säga att mina bra sidor är desto fler...

Men i alla fall så ska jag fixa en lapp där jag skriver upp vad om ska göras. sen så ska jag ju göra det också, fan! En kalender som man kan ha i fickan vore ju perfa. Det ser ju skittöntigt ut att skriva i en sån, men jag tror nog inte att någon ser nån skillnad på mig ändå. Jag är ju för cool, så snart kommer alla gå runt med små kalendrar i fickorna på rudbeck...

Men närmast kommer att skriva träningsjournal.

yäyä, hadetbra!

Kommentarer
Postat av: Emmy

Om du behöver hjälp så är det bara att fråga planeringens drottning hur man gör. Jag överplanerar allt haha ;)

2007-12-12 @ 18:35:52
URL: http://fiemma.blogg.se
Postat av: Angelica

hahahaa (:, det är klart att alla kommer gå runt med almenacka sen, du är COOLAST ;);)

2007-12-12 @ 19:33:22
URL: http://iwillalwaysbeyoursoldier.blogg.se
Postat av: felicia

Absolut, jag kommer stötta dig till 110% i detta tuffa uppdrag :)

2007-12-12 @ 20:50:24
URL: http://feliciaknorn.blogg.se
Postat av: majzan

Men Micke !!..snacka inte skit om days..passa dig ;)

2007-12-12 @ 22:03:20
Postat av: matte

men ändå är du så stressad emmy?

2007-12-14 @ 16:51:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0