Spring och hämta vatten...

Nu har jag suttit här sedan jag vaknade (ca 45minuter) och inte gjort nåågot bra för världen över huvud taget. Men det ska ändras på nu. Jag ska ut och köra dagens pass, vilket är 10 000meter, 10km, en miljon centimeter eller en hel mil distans löpning :O Jaja, tyck inte synd om mig, jag tycker att det är kul. Dessutom finns det dom som springer mycket längra än så. Men dom är freaks ;D (jag är också ett freak ibland) :(

Yäyä, veckans träning har gått bra i varje fall...

I Måndags;
Styrkan(min svagaste, inte svaga, sida) gick skitbra, jag hade träningsverk efteråt ;D

I Tisdags;
Körde jag 4*200m+4*150m+2*150m. Det gick snabbt med tanke på att jag har varit sjuk. Men bättre ska de bli.
(+ 3timmar jämfotahopp)

I Onsdags;
Var jag helt död. Cyklade 15min för att bli av med lite träningsverk.

I Torsdags;
Lång backe med Olas(=min) grupp. Kändes bra, gick bra = Jag är bra!

I fredags;
2*1000m+3*600m+3*400m med Frasse i Edsbergsparken. Seeegt, men jag kutade på ändå =)

I Lördags;
Vila

I Dag;
Det skrev jag ju där uppe vafan :@



image32
Här får man stå när man tränar som Mig Frasse Mary och Sanna :D

Kommentarer
Postat av: Määäry (nej inte hon på otrohetsbloggisen)

vi ska såklart vinna 2008 med!! Fast då är frassekrasse utbytt jue, kanske mot klas-kalas? Eller mot MikaelWesth (om han börjar träna) ;D
hihi.

2007-12-09 @ 17:08:10
URL: http://fiemma.blogg.se
Postat av: Micke

ja vem vet =) jag ska se till att vara med då igen iaf :P det va grymt kul =)

2007-12-09 @ 18:47:16
URL: http://gnissim.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0