Test

Ibland har jag inget liv. Dvs att jag gör tester med Mickan på internet... ;)

Vuxentest
 <----Tryck här


Min vuxenpoäng är: 5.5
Min ålder borde vara 12.3 enligt Sveriges Vuxenpoängsstyrelse :S
Och vad menar dom med detta?! Jag är defenitivt inte så omogen :S Även om jag inte kan klassas som vuxen...

Fjortistest <----Tryck här

Detta testet passade bättre in på mig =)))

Svar; Lite fjortis är du allt, men vadå, det är bara nyttigt att tramsa ibland. Du kan ju ändå hålla lite koll på dig själv, när du märker att folk i omgivningen börjar sucka och himla med ögonen är det läge att tagga ner.


Kommentarer
Postat av: Felicia

Jag borde vara 15,6 år enligt vuxenhetstestet :) Det märks att det skiljer en dag mellan oss två och du har mycket kvar att lära, lilla gubben! ;)

2007-12-18 @ 20:56:18
URL: http://jagtyckeromlysmaskar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0