Tillbaka till samtiden...

Då är man hemma i lilla Sala igen. Det här var nog den värsta dagen på hela julen, hittills iallafall.

Vägarna är fulproppade. Varuhusen och galleriorna är fyllda med familjer. Dom är det mest irriterande, familjerna alltså. En hel familj kan kolla på en liten sak och blockera vägen för en hel affär, uppehålla flera kassörskor på samma gång och så kan dom förstöra en hel dag också...

Ungar springer och skriker Pappa kan jag få det? Nej, det kan du inte! Mamma kan jag få denna... osv. Ni fattar poängen, det är jobbigt som fan! Tyck synd om mig.

Såhär såg vår tur ut iallafall;
Erikslund ---> Hälla ---> Erikslund.

Två köpcentrum är ungefär vad man hinner med på en dag. Antingen har man däckat innan man är klar eller också är man helt slutkörd när man kommer hem.

Men jag ska sluta klaga, jag är nöjd med dagen...

Kommentarer
Postat av: twices

jaah, mellandagsrean i stockholm är ännu värre! folk sliter och drar i samma plagg... nästan , haha!:D

2007-12-26 @ 18:21:06
URL: http://www.twices.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0