Välkommen till klagomuren...

Jag har bestämt mig för att byta ut min kamera. Jag gillar den inte. Felicias stenålderskamera med 5megapixel, stor och klumpig som en tegelsten tar bättre bilder än min nya fina kamera! Jävla designkamera!

Farsan lämnade in min klocka på reparering idag, eller vad man nu kallar det. Klockan är en pulsklocka som kostade 2500kr. Jag har lämnat in den fyra ggr nu! FYRA JÄKLA GÅNGER! Och förra gången fick jag en ny, men innan jag han börja använda den så gick displayen sönder, man ser inte allt som står på den. Skitsaker! Ska man in kunna få en bra klocka för 2500kr?! Det var inget skitmärke heller, Polar. Men men...

...sånt är livet? Sånt slöseri!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0