Att klippa är inte alltid så lätt...

...som att går till frisören.

Tjenna på er! =)

Denna dagen har gått snabbt... lite för snbbt.

Jag har varit på stan med Fellan hela dagen. Eller i alla fall större delen av dagen...
Jag hade tänkt köpa en tröja, mössa och ett par vantar. Men som vanlig så blev det ju inte som jag tänkt mig (jag brukar ju i och för sig inte tänka så mycket alls ;D ). Men i alla fall så kom jag hem med ett par nya vantar, en deo och parfym från Tommy H. Behövde ju det också, så det är lungt.

Dock så har det uppstått ett litet problem :( För när vi var inne på SAUK såg jag en frisör med rabatt på klippning. 250spämm i stället för 399.
Så jag tänkte; Oh, fan va najs! Jag som behöver bli av med min jätte kaluffs. Jag vill ha det lite kortare men inte snaggat. Jag vill ha det så som jag är van vid.  
Men under själva klippningen så tänkte jag; Vafan har man rea på en frisörsalong för? :S Klippa sig gör ju alla och så länge priset är någorlunda lika hos alla frisörer så väljer ju kunderna salong efter kvalitet. Då måste ju REA hos en frisör betyda att dom har lite kunder och klipper dom dåligt...hmm.

Och gissa vad?! Jag såg förjävlig ut i håret när jag lämnade salongen. Så det blir fan ingen återvändo dit för min del inte! =) (eller jo kanske, men då ska det vara för att raka av håret på henne som klöpp mig)

Gå ALDRIG in till en frisör med sänkt pris på klippning(eller färgning heller för den delen, dom kanske färgar håret rött nät man vill ha det brunt, vem vet)

Kommentarer
Postat av: Mickan

Men lilla Micke !
Jag tyckte att det blev snyggt !!

2007-11-17 @ 18:59:53
URL: http://mickanochjohanna.blogg.se
Postat av: Felicia

Det som hon klippte blev inte fult. Grejen är bara att hon inte klippte riktig i hela håret, men
fult är det iaf inte (;

2007-11-18 @ 01:21:58
Postat av: Felicia

Det som hon klippte blev inte fult. Grejen är bara att hon inte klippte riktig i hela håret, men
fult är det iaf inte (;

2007-11-18 @ 01:22:06
Postat av: Micke

hha nää det ar ju sant! :P hon glömde visst bort att klippa allt hår framför öronen ^^

2007-11-18 @ 11:14:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0