Att ligga med sjuktanter är inte min stil :S

Tjenare! Sjuklingen själv här... yäyä

Nu är det tisdag igen och alla löpare drar till Sätra... eller nja, inte jag då. Själv har jag ont i halsen doh! Så ja ska till apoteket och köpa lite kosttilskott(medvitotal tror jag et heter...).

Sen så var jag och snackade med skolsköterskan idag. Hon är en (ca)35årig wanna be ung gammeltant med förstorade bröst och botoxläppar. Hon sa att det enda jag kunde göra var att käka kosttilskott och sova... så det blir sängen för mig nu. Men det konstiga är att hon verkade vilja följa med mig till sängen :S (aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!). För när jag skulle gå därifrån så frågade jag om det var något mer hon ville, och hon sa; Jag inga mer kyssar nu bara, och så flirtblinkade hon och fnissade som en fjortis tjej...USCH

Så i fortsättningen så blir det bara besök hos sjukstugan i riktiga nödfall ;D


Yäyä... gick och skulle hämta en penna, men det slutatde med att jag somnade med Lars Winnerbäck - Timglas i öronen, värsta vaggvisan ju! Nu är löparnördarna tillbaka och det är dags för dagens sista(och andra) lektion.

Kommentarer
Postat av: felicia

ååh grattis! har du äntligen fått än vän? :)

2007-11-27 @ 17:50:28
URL: http://feliciaknorn.blogg.se
Postat av: Gubben

Köp dig ett par riktiga skor, istället för de där tygtrasorna, så håller du dig frisk!
35gammeltant, vänta får du se!

2007-11-28 @ 00:34:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0