Borta med vinden

Jag var vaken till kl 01:03 inatt... inte så smart med tanke på att jag vet att jag aldrig orkar upp på morgonen då... vilket jag inte heller gjorde imorse. Jag vaknade kl 09:24 och vandrade direkt till datorn för att nörda. Jag erkänner, jag är inte beroende!
Men som tur var så hade vi komp-ledingt rån engelskan och jag fick därför ingen frånvaro. woho =) Ibland ska även jag ha lite tur...

Jag hade matte idag, och för första gången på 2veckor så lärda jag mig något på lektionen, nämnligen hur man räknar ut symetrilinjen och vertex på en andragrads funktion... najs! Ikväll har vi (jag oliver thomas natta) bestämt oss för att ha pluggisch kväll i rondellen, och det kan ju behövas! ;D

Efter matten var det dags för Geografi A(ska jag vara ärlig så trodde jag att jag hade religion, har inte alltid så bra koll på schemat) ett nytt ämne för denna perioden. På mitt schema stod det att jag skulle vara i Sal H108. Så jag knackade på och dörren öppnades, men jag möttes inte av min blivande geografi klass. Utan av David och Nina som satt och garvade åt mig för att jag hade virrat runt där utanför klassrummet innan dom hade gått in, och lämnat mig utanför. Jag hade egentligen i sal H106 med natta, men det kunde ju inte jag veta :/ Jaja jag kan vara lite bortblåst ibland...

Nu är det dags för dagens träningspass; 10km distans och styrka i 45 minuter! woho! =)


Kommentarer
Postat av: Angelica

hahahhaa

2007-11-19 @ 18:43:22
URL: http://iwillalwaysbeyoursoldier.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0