En kväll med the gäng!

Tjenare! Idag/Ikväll(kanske tom räknas som igår?!) har jag varit me Milla, Sabina, Alex och Walle. Dom är psöta, men inte ika söta som Mig, eller Fellan ;D.

yäyä, men vad gjorde vi då ?
Inget vettigt iaf... snackade skit(iaf Milla och Sabbe), vi andra snackade väll arenan... brukar bli så när de tre nördarna träffas. =)

Vi spelade Alias också; SabbeMillaPhilippa vs MickeAlexWalle, självklart så vann ju mitt lag. Gick och skulle hyra film men vi kom hem med en massa godis, men utan film.

Det var en chill kväll... som en fredagskväll ska vara, även om det verkade som om Walle var lite taggad på festis, men ingen annan var det =)

Jaja, nu är det lite väl sent att vara vaken för en liten ynklign som mig höhö =)

gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0