En ovanligt vanlig dag! =)

Tjenare. Det blir fan aldrig som man planerar...

Hade tänkt mig;
- Läsa engelskaboken Boyhood. 100sidor tills på fredag, vafan har jag gett mig in på?! Engelska A - VälGodkänt, Engelska B - Godkänt(?), Engelska C - Inte ett ända jävla rätt=IckeGodkänt?
- Göra klart artikel på engelska
- Och plugga massa andra saker, en pluggdag...=(

Men att jag är jag, betyder att det oftast inte blir som jag tänkt mig. Speciellt inte om jag har tänkt mig att ha en pluggisch dag hemma.
 
Så det vart istället;
- Åka och köpa Mivi Total. Det nya dopingpreparatet som används för fullt på vårat lill-stora löpargymnasium
- Därefter fika med några fjortistjejer inne i Karlberg. snacka om pina liksom, hur står jag ut?! :S
- Komma till löp och käka mat kl 7. Usch och fy! Jag ska nog börja käka snabbmat.
- Sitta och nörda Arenan, (iv korridoren here I cum... höhö)
-
Blogga. om saker som ingen bryr sig ett skit om, inte ens jag...
-
Söva! Det är livet =)

Kommentarer
Postat av: Mickan

Du glömde skriva om dansen vi visade dej!!
Det var ju dagens höjdpunkt....

2007-11-29 @ 14:08:57
URL: http://mickanochjohanna.bloggse
Postat av: Anna

meen micke det var väl kul att fika med oss:) hahahah.. jaa du glömde dansen vi visade:P haha

2007-11-30 @ 09:05:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0