Ensam som en fisk i öknen...

Den här dagen har varit en sån där seg dag, lika seg som en studsboll(om ni nu har testat att käka en sån). Som jag skrev tidigare så körde jag ett 12km långt distanspass idag, för att hinna med matten. Men gissa vad! Jag sket i matten och kastade makaroner med(och på) mickan istället sedan snackade jag lite med lösryckt folk, och jag kan härmed meddela att det var ett grymt mycket roligare val än att sätta sig i kurage och leka smart med matteboken. Men det kanske inte var allt för bra för mitt kommande matteprov...

Kvällen fortsatte och jag har letat förbrilt efter någon att kolla på bio med, men ingen tycktes nappa. Trodde jag i alla fall, men sedan när jag satt på perrongen och väntade på pendeln(2 min kvar) så ringde Mickan och var lite smågrinig för att jag hade gått utan henne. Jag visste ju inte ens att hon ville följa med mig, den veliga jäntan! I så fall hade jag inte behövt gå på bio helt ensam... gissa om folk kollade snett när jag satt där i min ensamhet!? haha :P

Men det var en bra halv bra film. Ingen superfilm som man bara måste se, och ska man se den så kan man lika gärna ladda hem den, inte värt att betala för att se filmen ;D

Gonatt! =)


Kommentarer
Postat av: majzaaaaaaaaaaaaaaan

Du frågade inte mig! Hatar du mig?va?va?va?

2007-11-19 @ 08:38:57
URL: http://dennamajzan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0