Händelse nr 1!

Imorgon kommer det jag har längtat efter i 3 hela veckor nu, ända sedan jag klarade av mitt förra, det är såklart matte provet jag talar om...höhö

Ikväll har jag varit hos Felicia och pluggat till den stora händelsen, men det gick ju inte allt för bra för oss matte snillen. Vi ringde till alla Felicias polare, utom Linnea vår mattelärare. +adam och micke också. Men det var Sofie som räddade oss, så att vi klarade ett tal, men sedan fastnade vi ju igen på föjande 3 sidor :S doh...

Det känns i alla fall som om jag kommer klara G på det här provet nu, kanske VG om jag har lite tur... I måndags var jag helt bortkollrad! puh =)
 
Vad fasiken tog matte-A snillet, MVG-Micke, vägen? :S Jag har inte sett honom på länge. Han kanske borde efterlysas...





Kommentarer
Postat av: felicia

hahah, vadå ALLA mina vänner?

2007-11-22 @ 09:57:32
URL: http://feliciaknorn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0