Idol-Amanda, Disco och Stavsprätt

Gomorron! =)

Idag kommer det att hända saker...

...först ska jag hoppa mångsteg med skidstavar upp för en backe tre ggr. Efter det ska jag ta mig upp för en slalombacke :S och inte nog med det! Jag ska springa 2 intervaller också (som typ är 800m)! Och nu kommer det bästa, jag ska göra allt detta 3ggr med 2 minuters vila mellan varje serie :S jobbigt värre, men vad gör man inte för att bli bättre... =)

...sedan ska jag till skolan, fika lite, få några betyg(naturkunskap A och Spanska 4), snacka, käka och sedan är min första period(av 3) i åk 2 på Rudebecks gymnasium i Sollentuna slut, och då har jag nästan avklarat halva min tid på gymnasiet =) najs!...

...efter det så bär det av hemmåt(till häggvik som ligger 500m från skolan ;D) och förberedelserna inför vårat barn disco är nog i full gång då. Problemet är nog inte att fixa i ordning lokalen eller att fixa godis så at ungarna har något at käka. Utan vårt största hinder är nog att det kanske inte kommer några ungar alls :S haha . Skulle vara lite komiskt.

Hoppas att man hinner kolla lite på fjortis-idol ikväll =) det är ju trotts allt rätt bra människor med =)

nu är det nog dags att dra sig =) tjadå


image13
Amanda Jensen i Idol? ;D

Kommentarer
Postat av: Mickan

Men du har ju i all fall bäst humor, eller hur !!

2007-11-16 @ 12:19:33
URL: http://mickanochjohanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0