Koldolmen nästa =)

Jag är 17 år, när man är 18 år så är det dags att göra mönstringen. usch och fyyy. Frasse behövde inte göra sin mönstring pga exem :S och Matte klarade sig undan för att han var helt vrickad enligt psyk-tanten(psykolog?) som man får snacka med. Nädå, men han har sömnproblem, därför klarade han sig undan.

Men jag då? Som har ett iq på 148 och är frisk som Friskmås. Dessutom är min hälsa, kondition och styrka(tro det eller ej!) bättre än de flesta andras som söker dit. Hur ska jag klara mig undan mönstringen utan att bli utagen till att göra lumpen?

Jag har ju funderat ett tag på att göra koldolmen, jag rullar in mig i en matta och skriker att jag är en koldolme när jag är hos psyk-tanten. Men då kansek man hamnar på psykhuset istället :/ attans!
Eller också så kommer jag på en helt egen taktik, som att vara överdrivet militärisk kanske?

Är det inte bara tattare som gör lumpen för att dom inte har något bättre för sig? För vem vill göra lumpen när man kan åka utomlands och jobba med något man tycker är kul... eller varför inte bara kröka livet ut... bättre än lumpen iaf. Båda skulle ju förstöra träningen...

Någon som kan komma med ett tipps för att slippa bli pinad under sitt 19:de år?

Kommentarer
Postat av: felicia

Är du verkligen säker att du har ett iq på 148 med tanke på ditt tidigare inlägg om religon/geografi-grejen ;)

2007-11-19 @ 21:23:19
URL: http://feliciaknorn.blogg.se
Postat av: Micke

nja... inte helt dundersäker, men man kan ju alltid chansa ;D

2007-11-19 @ 21:50:25
URL: http://gnissim.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0