"Nästa uppehåll USA, nästa U.S.A...?!"

(Felicia är snyggast)

Ikväll (om en timme) ska jag, matte, frasse emmy och fia åka ner på staden för att träffa Lisa Blommé. Lisa är en av Sveriges bästa löperskor (hon är i särklass coolast iaf!). Hon gick på collage i USA, därför ska vi ta en fika och snacka om USA, hur det är att bo där, träna där går i skolan... vi vill veta mer om hur det är att leva där. Kommer nog bli lite annat också...
Vi (iaf jag) skulle kunna tänka mig att flytta till USA för att träna (och studera :S), när min tid här på löpargymnsiet är över, då kan de vara br att veta vad det är man ger sig in på.

En sak är säker, och det är att jag inte tänker flytta hem igen. JAG VÄGRAR! Inte för att jag tror att någon kommer att tvinga mig til det, men ändå.

För dom som missade att jag länkade till Lisas blogg
Det är en bra blogg att läsa... iaf om man är löpare, om man heter Micke eller om man inte har något för sig. ;D Jag tycker att det är kul att läsa en annan löpares syn på livet, träningen och tankarna runtomkring =) 



PS. Jag hade kursprov i spanska(prata grejjen...) idag, jag hade hjärnsläpp och kommer på G på den delen typ :S doh!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0