Skulle bara kolla om det var min tallrik.

I fredags lämnade jag in min Projektuppgift i Naturkunskap A. Jag vart endast vecka försenad med den och jag vart nöjd med resultatet, ändå så tror jag att jag bara kommer att få VG på kursen...

Men det jag egentligen vill komma till är att jag tycker att beygsättningen är fel, om inte jag får MVG iaf. Jaja, men just nu så sätter man betyg på hur mycket eleverna vet om ämnet och hur stora smörfläckarna är, som man lämnar efter sig i klassrummet. Borde det inte också handla om hur man efteföljer det man lär sig typ...?

Jag ka ju erkänna att fläckarna som jag lämnar efter mig inte är allt för stora. Nästintill minimala. Ja, okej, dom är obifintliga.

Jag är inte den som håller inne med mina kommentarer när jag tycker att lärarna(eller någon annan) är helt ute och cyklar... utan hjul. Oftast så yttar jag mig så att omgivningen hör. Hur ska dom annars kunna ändra sin stil och följa den bättre vägen, min väg? Men det kommer ju vissa tillfällen då det händer att jag tar i lite för mycket... 

Som när Uffe Puffe(min fd historialärare) hade gett mig G på ett prov(första G provet på gymnasiet), jag vart lite butter och eftersom att Fanny var den personen som satt närmast mig så valde jag att dela med mig av min tankar till henne. Bl.a. så kan jag nog ha nämnt något i stil med att min lärare var en jävla slampa(trotts att han är kille). Problemet var bara det att min käre lärare Uffe Puffe stod bakom mig och hörde hela konversationen... Doh!

Jag tycker att lärare borde kolla mer på inehåller i ens uppgifter, än på hur stor mängden svordommar och smörfläckar i ens menigar är...
Jag borde försöka hålla inne med några av minna mest vulgära meningar, kan ju erkänna att det inte låter allt för vackert ibland. 

Jaja... nu ka jag plugga matte. Det är iaf ett ämne där smöret inte har lika stor betydelse som i åsiktsämnena... Ett litet problem är tt vi har prov på torsdag, och jag ligger 24 sidor efter :S Ehh eller så åker jag och tränar i sätra istället...


Det här är en tallkotte.

Kommentarer
Postat av: Fan nr 1 i fancluben

OK, jag håller på dig i alla väder.Kör hårt med studierna nu. Springa kan du ju göra senare.

2010-09-15 @ 20:17:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0