Västanvinden eller Davids hemmagjorda orkan?

Hörre du bloggen,

Jag kunde bara i mina vildaste tankar ana vad som just skulle komma att hända när jag såg David vända sig om som i en slowmotion scen från en dålig actionfilm. Hans ärsle var i höjd med mitt ansikte, blott en meter bort tornade det upp sig och jag fick svindel av den fasansfulla synen. Jag kunde urskjilja att hans ansträngda ansiktsuttryck och hur röd han blev i ansiktet av trycket.

Just när jag förväntade mig att den enorma orkanvinden skulle ta tag i mitt hår och få det att fladdra i vinden, så hörde jag endast en litet pysande ljud...


Fy fan vad patetiskt tänkte jag och började gapskratta.

Micke; Vad det där vad du had att komma med? haha, vad ynkligt!
David böjer sig ner för att lukta och jag kan läsa i hans ansikte vad detta betyder...

Nu är det hans tur att gapskratta samtidigt som han börjar veva likt en väderkvarn med armarna, jag känner först hur luftmassorna drar in över mitt ansikte och för någon sekund tror jag att det är falskt alarm, men icket.

Det är ren tur att jag ens klarar av att skriva detta inlägget, jag har flytt från David och rummet som troligtvis fortfarande stinker likt ett ruttet ägg.

Frågan är inte när jag ska återvända, utan om jag ska kunna återvända. Det återstår att se, jag ska iallafall göra ett försök att ta mig in på rummet nu, utan skyddsutrustning och gasmask,

Vi hörs bloggen!

image163
Ungjävel! :@

Kommentarer
Postat av: camilla

HAHAHAH

2008-04-09 @ 13:36:12
URL: http://camiiilla.tjejsajten.se
Postat av: camilla

jag väntar på uppdatering..

2008-04-15 @ 19:14:17
URL: http://camiiilla.tjejsajten.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0