Min hjärna är urblekt och tvättad.

GE MIG LITE FÄRG FÖR FAN!

Så är jag igång igen, och jag springer som ett djur. Vissa säger att det gäller att hålla sig i skinnet, men jag är ju för fan STÅLMANNEN!? Vad tror folk om mig... att jag är en vanlig skolelev som drömmer stort och samtidigt inte kan kontrollera mig?! Inte då!

Det spelar egentligen inte längre någon roll. Jag lever på impuls, tar chanserna som de kommer och försöker låta bli att planera saker som jag inte kan påverka. Visst ska man drömma, men man får ta drömmarna som inspiration, och man kanske inte alltid bör ta för givet att varenda en av dem ska bli verklighet. (Man ska iallafall inte tro att allt kan hända på ett halvårs tid, även om man hoppas ibland) Yäyä, jag får se till att springa som en häst denna gången, och inte som en flodhäst, så att jag inte blir skadad igen... För det vill vi ju inte...Kors i taket.

Imorgon är det ännu en tuff dag i mitt värdefulla liv. Så lite sömn för mig skulle passa som Absolut torr passar för armhålan. (visst det svider och är inte kul, men det är nödvändigt, ibland)

Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0