Så händer det igen... fyfan.

Så sitter man här igen, med ett skadat baklår som gör att jag knappt kan ta ett rakt steg, nu vet jag i alla fall hur mupparna som inte kan gå normalt känner sig... alltid ska man lära sig något nytt.

Idag stod det simning på schemat. Vilket betyder att jag får möjlighet att styla för min nya fan-club, dvs förskolebarnen som går på simskola. I valiga fall brukar jag bjuda på några stänk ifrån trean och ett par volter från ettan. Men idag kände jag att programmet behövdes kryddas på lite, så jag la till några volter med dyk ifrån trean.
Jag måste helt ärligt säga att det är lite tufft när alla småglina applåderar och skriker "En gång till, en gång till..." i kör, eller inte. Jag känner mig som största tönten, men vafan, det är ju kul i alla fall.

När alla andra agerar "Mr & Mrs Perfect" så får väll jag se till att bjuda lite på mig själv. Bara för i säkerhets skull så att badhuset inte drabbas av torka, för det vill vi ju inte... Jag är ju ändå jävligt rolig när jag tänker efter... hehe

Dessutom är jag väll största tönten? och vad spelar det då för roll om jag gör bort mig en aning?

Hörs!


Skönaste bilden! haha

Kommentarer
Postat av: Anonym

är det du på bilden micke? Riktigt lik..

2008-12-06 @ 19:51:43
Postat av: Anonym

är det du på bilden? riktigt likt..

2008-12-06 @ 19:52:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0