Brainy

Det finns saker som man har lätt för och saker som man har svårare för, jag har det lätt i skolan. Jag är en brainy utan dess like, det är iaf vad jag själv tycker. Och jag har ju alltid rätt! Jag pluggar inte till proven, jag gör inte mina läxor, och minauppsatser kommer in 2veckor för sent, om jag ligger i.

Dessutom så har jag nu 79.8% närvaro, det är illa. Man skulle kunna tro att jag är en iv-elev. Ja, ni vet mupparna med kameltå och instoppad piketröja från dressman?! Men sådan är jag inte, långt ifrån. Min näsa är inte krokig som på en kråka och mina armar når inte ner till knävecken som på en gorilla.

Så ni kan pusta ut. Jag kommer klara mig på min 17poäng, vad ska jag med 20.0poäng till? KTH? Och plugga vidare resten av mitt liv, skaffa enorma glasögon när jag läst för mycket teori? Och sedan köpa stor villa för att mina pluggis böcker inte får plats i min nätta lägenhet i stan? Nej tack! Det klarar jag mig utan.

Jag ska göra något kul, och då klarar jag mig gott utan att kunna skryta med några fjantiga betyg och examen från KTH.

Man måste inte göra något så kallat "Vettigt" med tiden, inte så länge man har kul =) Hörs!


Jag;

Kommentarer
Postat av: Mary

Jaha.. så du ska skryta med att du sitter klistrad framför datorn (med dålig hållning). Fan vilket liv, jag är såå avis.

2008-02-18 @ 18:09:02
URL: http://fiemma.blogg.se
Postat av: vera

"Ja, ni vet mupparna med kameltå och instoppad piketröja från dressman?!"
AH AHAHAHHA AH AHAH ! JAAG DÖÖÖÖR! så jävla klockrent!

2008-02-19 @ 00:16:06
URL: http://veris.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0