En dag i aulan...

Hur förbereder man sig för ett prov? Pluggar? Skaffar mat för fler dagar ifall man skulle sitta för länge och bli inlåst helt ensam?

Jag satsar nog på det senare alternativet, dessutom så ska jag sitta där i 4timmar, jag har aldrig gjort ett sånt prov tidigare, men om jag spiller ner provet ... får jag ett nytt försök senare då? 

Ärligt talat så hade jag tänkt att skickat dit någon annan som kan göra provet åt mig, fuckface lasse och gösta(dom som ska övervaka eleverna i aulan) har ju ingen koll på vilka som är vilka. Min egna lärare är inte ens där. Vilket betyder att vem som helst kan göra mitt prov, skriva min namnteckning och gå där ifrån som om ingenting hade hänt. Borde de inte ha bättre koll än så? :S

Någon som vill tjäna en slant?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0