Envishet...

Jag är beroende, denna gången är det av godis. Jag hittade halv centerrulle i väskan innan träningen idag. Men jag tvekade eftersom att jag vet att jag får magknip när jag käkar godis innan träningen.

Så jag vandrade iväg utan min kära vän center, men när jag var nere i trapphuset så vände jag, för jag visste att jag skulle älta om den där centern hela träningen om jag lät den va. Fan vad envis jag är. Men jag ser mest possitiva saker med det.

Hade jag kommit såhär långt om jag inte var en envis jävel? Nä, jag tror inte det.

Det är en av mina bättre sidor, om det nu finns några sämre sidor med mig...

Kommentarer
Postat av: Omnia

Haha!! Jag känner inte en enda människa som är mer beroende av godis än jag själv. Jag har tänkt sluta så himla många gånger, inte för att jag mår dåligt av det, utan för att jag ska förknippas med något annat än rent socker. Men om jag slutar, då är det okej att börja med glass istället, eller hur?

2008-02-18 @ 23:58:31
URL: http://omniashjarta.blogg.se
Postat av: lovisa

well don't wear them then

2008-02-19 @ 00:03:12
URL: http://lovisap.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0