Hemligheter på ett internat

Det kan vara krävande att vara bland de bästa medeldistansarna i Sverige, att gå på ett löpargymnasium och att bevara alla hemligheter och allt skvaller, som bara vill sippra ut härifrån.

Det är som en hel dockusåpa det här, a la Big Brother vs Bollibompa. Fast värre! Sex, skvaller, bråk och en massa andra problem är vad som ingår i programmet!

Jag gillar det, men det som händer på löp, det stannar på löp. Det är en oskriven regel, men viktig att följa om man vill ha någon av sina egna hemligheter/misstag bevarade... och det vill ju de flesta. Iaf jag.

Ibland måste man bara hålla sig, och det känns precis som när man måste till skithuset och bara släppa på trycket. Men man har drabbats av förstoppning, som tur är. 
Därför blir ingen hemlighet avslöjad ikväll... Eller ja, jag kan ju säga att alla inte är på löp. Men, vem vet vilka som är borta? Vem vet vad de gör? Vem vet när de kommer tillbaka?

Fan, jag vet. Men jag borde kanske inte veta... =)

Hörs


Kommentarer
Postat av: Kevin

Jävla cool blogg du har knegat ihop!

2008-02-16 @ 00:40:27
URL: http://keevs.blogg.se
Postat av: kevin

Jadå, så länge är jag nöjd, hoppas jag forstätter med att vara det. Håller du på med musik?

2008-02-16 @ 00:48:37
URL: http://keevs.blogg.se
Postat av: Kevin

äh tondöva är väll dom flesta, det kommer med tiden. E man inte bra på sång så spelar man istället! Haha, jo jag spelar elbas och mäst/rock metall, även smöriga skitlåtar

2008-02-16 @ 01:09:40
URL: http://keevs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0