Jag är som en narkoman.

Idag har jag tagit ännu en spruta, snart är det ett stort hål i armen på mig efter alla slags nålar som sticks in i den. Skulle någon se min arm så skulla jag nog bli mistänkt för att knarka.

Och det lär inte bli bättre med dagen, jag ska till Täby och där hade dom tänkt att jag skulle blåsa i något rör för att se hur mycket luft som går igenom luftrören på mig. Astma? vemvet...

Om jag nu inte skulle ha atstma, så kanske jag ska ta och dra igen lite på luftrören ändå. Man får ju någon medicin som vidgar dem om man har Astma, så jag kan ju ha den i fickan "för i säkerhetsskull". Då kan jag blåsa i mig lite innan tävlingar för att få lite extra boost, men det kanske klassas som doping?  



Folk säger att det blir roligare att läsa om man har bilde i inläggen,
så här bjuder jag på ännu en bild ;D


Kommentarer
Postat av: emma

tack så mkt!
o snygg blogg..verkligen!

2008-02-07 @ 12:17:19
URL: http://www.enlitentax.blogg.se
Postat av: Johanna

Micke, måste vara säga att det där är en sjuuuukt äcklig bild!! ;P

2008-02-08 @ 21:14:44
URL: http://mickanochjohanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0