Jävla chokladtomte :@

Jag var och handlade nyss, 1minut innan affären stängde.

Där stod lilla oskyldiga jag och valde youghurt(beslutsångest, finns ju ingen ekologisk :S) och helt plöstligt så åker dörrarna till det lilla rummet igen. AAAAAAAAAAAAAAAAAA! :S

Dom jävlarna höll på att låsa in mig i kyldisken :S Men jag gapade lite och så öppnades dom, en tjurig kärring stoppade in huvudet och tittade förvånat. Gissa vad hon sa?! Jo, "du är så liten och spinkig at jag inte såg dig" :S ahh slampa! Jag är 1.84lång och väger 70kg. Vem tror hon att hon är egentligen?!

Dock så var det inte det värsta av allt. Jag glömde min choklad i kassan :S Slår vad om att tjurkäringen sitter och gnager på min 200grams digestivchokladkaka från marabou med sin feta gamla gubbe som stinker svett, har kanintänder och sexstrejkar. Fyfaaan. :S

Sådär ja, nu fick jag ut mina aggressioner. Ser ni något rasistiskt i rubriken så är det bara att blunda, det var inte meningen =)

Dags att se på film...

Hörs!

Kommentarer
Postat av: Sica

Svar: Jodå, folk röstar för fullt. På någon av de tre bloggarna man kan rösta på - maria, chakrat eller recipeofhappiness. Rösterna är dock osynliga tills tävlingen är avslutad - imorgon. När vinnaren presenteras syns även alla röster. Tack för dina tips! Dom ligger nu i tipshögen där alla andra finns :) Håll utkik så kommer de nog dyka upp inom kort i någon av tävlingarna i "Veckans blogg". /Sica

2008-02-28 @ 08:21:49
URL: http://sicastyle.blogg.se
Postat av: tomas

tja är de bra? din blogg har gått upp dig:P gratis.

2008-02-29 @ 16:20:22
URL: http://moskvademokraterna.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0