Knark-tanten förgyller min dag

Haha, just nu är jag så jävla äcklad och road på samma gång. Det är så at cp-tanten/knark-tanten som bor under oss just plingade på. Fan, tänkte jag, inte hon igen. Hon bara stod där i 10 sekunder utan att säga något.(med två badlakan virade runt huvudet, en vinterjacka och ett par shorts på sig)

Synen var oslagbar och jag började asgarva åt henne... haha, fan vad elak jag är. Jaja, hon babblade på något om tättstugan och jag svarade att jag kan kolla ner där senare. Eller inte.

Men det roligaste av allt var att hon i varannan mening som hon sa talade hon om hur snygg jag var. Hur fin min frisyr är och vilka snygga kläder jag har. Jag började asgarva ännu mer och hon undrade vad som var så förbaskat roligt? Jag svarade att det kittlades på magen för att mina löss kröp runt så mycket. Omogen som jag är.

Jaha?! sa hon. Har du löss? Det hade jag också... blablabla.

När jag inte orkade lyssna mer så sa jag att jag var skitnödig och var tvungen att gå på toa, jag smällde igen dörren. Men hennes tjat hördes fortfarande, det var som om hon inte fattar att dörren är stängd. Jaja, skitsamma. Ett gott skratt förlänger dagen.

Kommentarer
Postat av: Emmy ;D

HAHA!

2008-02-26 @ 19:53:16
URL: http://fiemma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0