Krävande period...

Morrsning!

Klockan är snart 13:00, och jag vaknade för 30minuer sen. Fasen, jag som skulle upp och träna idag. Menmen, jag får köra lite senare.

Jaja, idag är ingen vanlig dag, för idag är det Mickes pluggar dag, hurra!hurra!hurra!

Det har nog aldrig hänt förr, att jag har pluggat på en helg alltså. Har jag pluggat överhuvud taget, är en annan fråga?! Tvekis.

Men ibland måste jag ju bjuda på mig själv, ska jag ha mvg så ska jag fixa det också. Det värsta(bästa?) av allt är att jag har(jag säger har, men ska kanske passar bättre in) börjat läsa spanska på fritiden. Dvs inte på skoltid, för er som inte visste...

Fan, det här kommer att bli en krävande period i mitt liv, jag har nog aldrig var med om något liknande förr... tyck synd om mig!

Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0