Nedgång följs av Uppgång =)

Jag körde mitt andra pass på aslänge idag, det ver skitkul!

När man har haft en svår period(de här 2 månaderna har känts som en evighet) och sedan kommer igång igen så vet man varför man håller på med det man gör. Vissa, de flesta av jordens befolkning, tycker att det är sjukt att springa sju dagar i veckan, och flera gånger om dagen. Men det finns ju inget roligare än att springa! Eller vad säger ni? 

Så, efter två månader utan träning så skulle man kunna tro att jag har förlorat en massa på mina motståndare, och det har jag säkert. Men i längden så kan det här uppehåller bara ha stärkt min självkänsla och mitt självförtroende, Nedgång och Uppgång skulle jag kalla det  =) 

Hörs!
 

Ser det inte kul ut? =)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0