2007 listan

Årets tv-serie: Desperet Houswives. Helt klart bäst =)

Årest Fest: Ingen speciell...

Årets stilikoner: Stilikon och stilikon... jag själv!

Årets stilar: Trasiga skor ;D

Årets pryl: Min mp3, jag skuller inte klara tågresor, distanspass eller sena nätter utan den =)

Årets plagg: Ett par jeans från energi.

(jag tror att jag tog fel summering-av-året-lista, för denna handlar ju om mode vafan :S)

Årets accessoar: sånt krimskrams använder jag ej =) 

Årets ha-begär: Har alltid varit jakten på ett par nya jeans fastän man köpt ett par dagen innan.

Årets stad: Skulle vara lite tråkigt om jag säger Sala, så det får bli Göteborg. Även om jag inte har vart där iår, så är det en finfin stad =)

Årets bok: Har läst två böcker tror jag, båda på engelska. Så det får bli Face.

Årets panik: Klimathotet såklart. Vad är det som händer? :S

Årets sajt: Blogg.se såklart.

Årets film: Mr Brooks.

Bästa parfymen: David Beckham, som jag fick av brorsan =)

Bästa shoppingen: En JL skjorta för 400kr på rea, ord pris var typ 1500kr =) klippklipp

Bästa resa: Portugal med löp! 

Årets drink:  Vad är en drink? :S

Årets artist: Amanda Jenssen från Idol 2007.

Årets låt(ar):
The Fray - How to save a life
Kent - Columbus
Lars Winnerbäck - Hugger i sten

Fem saker som förgyllde mitt 2007:
Hur fasen ska jag kunna komma på hela 5 saker :O 1 eller 2 hade räckt.

SKITLISTA!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0