Bowling är för den knubbigare varienten -.-

Jag var och bowlade idag och jag knäckte, som alltid. Eller det kanske jag inte gjorde, ärligt talat så suger jag på bowling. Men alla har sina stunder ibland, i bästa serien kom jag upp i 140-150poäng. Det är ju skitbra! =) Men i de andra 2 serierna kom jag inte över 100. Fan! Så bowling är ett jäkla turspel! Lika bra att spela på lotto istället.

Men det allra fulaste med bowling,
det är när någon har kastat klotet och vänder sig om. Då gör alla alltid någon slags bitter min eller världens jäkla segerjest... och det ser sååå töntigt ut xD haha. Fan jag börjar nästan skratta när jag tänker på det =)

Jaja, bowling är en hobby, för dom som inte kan springa = inget för mig ;D



Kommentarer
Postat av: majzan

jag instämmer..bowling är usch

2008-01-27 @ 23:44:00
URL: http://dennamajzan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0