Dagens händelser :O

Dagen har hittils bestått av;

Sömn
Datanördande ()
Duschande
Skräpmats ätande (en hel daimtårta och en riktigt stor bit smörgåstårta till frukost. Och sedan vart det "värmapå-mat". Som tur var kompletterade jag med 2 äpplen en banan, en apelsin och en risifrutti "drink-it" till mellanmål.)

Resterande delen av dagen kommer att bestå av;

Datanördande
Åka till farmor
Äta mat där
Datanördande
Åka hem
Käka
Sova.

Såhär kommer min dag att se ut, inte allt för inbjudande om jag får säga det själv ;D Dessutom så har jag märkt att jag äter som en häst, men jag borde nog börja satsa på att äta lite nyttigare än vad jag gör. =)

Jag får se till att hitta på något mer underhållnde imorron =) Adjö.



USA, here I come =) höhö

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha.. Micke, det är rätta takter! Det ska vara GOTT att leva!! :);)^^

2008-01-25 @ 19:27:52
URL: http://mickanochjohanna.blogg.se
Postat av: felicia

Du måste stå för att du inte kan stava till apelsin (appelcin)! ;)

2008-01-26 @ 01:27:29
Postat av: Micke

vad menar du ? :S

2008-01-27 @ 00:45:57
URL: http://gnissim.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0