Hope?

Jag skulle ner på stan idag, innan jag åkte hem till Sala, för att lämna tillbaka mina skor. Men det fick jag inte eftersom att trådarna som har låtsnat bara var prydnad, och visst ser det ut som prydnad, men förjävligt fult iallafall ;)

Jag vandrade vidare mot åhlens där dom har halva reapriset på kläderna. Väl där så började jag speja efter en kofta, men efter ett tag så fick jag syn på ett par schyssta byxor. Dom såg iallafall snygga ut där dom låg. Men det visade sig att det var hög midja på dem. Så hög att mina bröstvårtor inte syntes när jag hade satt på mig dom (nästan iallafall).

När jag skulle gå därifrån så hittade jag ett par jeans, hope hette märket. Jag har aldrig hört talas om det för, men jag brukar ju inte köpa snobbkläder heller så =)


Nu är det fan dags att sova, är ju ledig imorron, men ändå =) Gonatt.

Kommentarer
Postat av: sanna

Eftersom jag är tjejen med koll så kan jag meddela att Hope är ett bra märke ( om du
gillar svenskdesign) som förövrigt ligger ganska högt upp på innelistan !

2008-01-25 @ 12:34:32
URL: http://www.sannamustonen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0