Jackor...



Jag ska köpa en ny jacka. Den som jag har nu är helt trasig, den har ju iochförsig inbyggd ventilering (sömmen har spruckit från armhålan och ner) men det kanske inte alltid är så bra. Sen så gick dragkedjan sönder nu också...

På bilderna ovanför har jag valt ut de fulaste jackorna jag kunde hitta. Jag kollade bara på en sajt, men ändå. Fula är dom iallafall. Så jag tänkte att jag skulle ha ett mode tipps för alla emosar. Ni hittar dessa jackor på Zovillage.com, Men dessa finns säkert att hitta i diverse UFF-konteinrar också. =) Två av Jackorna är tjej-jackor, men det har ju aldrig hindrat någon emo-kille förr... 

Om jackorna inte faller er i smaken så har jag plockat fram lite accossearer här nedanför. 


Det här är egentligen disktrasor. Men det går utmärkt att fästa på olika jackor...


Adjö.

P.S. Är det bara jag som har märkt att emosarna tar över världen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0