Jag är inte ofarlig :@

Rikke: Micke, du är den mest ofarliga personen som jag känner. Skulle jag möta dig på gatan mitt i natten så skulle jag inte bli ett dugg rädd...

Men Rikke, det kanske beror på att du känner igen mig?! ;) dööhh  ;D

(Jag fick lov att skriva detta då det är det enda jag har gått och tänkt på de senaste timmarna...höhö)

Eller inte... för jag har haft engelska kursprov i över en och en halv timme! Men tiden går snabbare än vad man tror när man skriver prov. Och folk säger att tiden går fort när man har kul. :S Psychon =)


yäyä, vi hörs!


Kommentarer
Postat av: rikkepikkepäronpung

MWAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!

2008-01-24 @ 13:38:04
URL: http://rikke.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0